keskiviikko 30. joulukuuta 2009

Miksi ne käyttäytyvät noin?



Moni on aivan syystä ihmetellyt Eurooppaan ja Suomeen tulleiden maahanmuuttajien suorasukaista toimintaa nais-sukupuolta kohtaan. Nehän tekevät sillä vahinkoa itselleen, ainakin pitkällä tähtäimellä ajatellen?
Vai ajattelevatko he? Ehkei heidän tarvitse.

Suomalaistenkin rikollisten kohdalla on kiinnitetty huomiota siihen, miten pitkät odotukset rikoksen tapahtumisen l. kiinnijäämisen ja oikeuskäsittelyn välillä, puhumattakaan tuomitun vankeusrangaistuksen viipymisestä, vaikuttavat rikolliselle "uralle" jämähtämiseen: Nuori rikokseen syyllistynyt jää vapaalle jalalle jatkamaan entisteen tapaan ja usein onnistuu keräämään itselleen varsin huomattavan rikoshistorian ennenkuin rangaistuksen kärsimisen oletettu kasvattava vaikutus osuu häneen.

Varsinkin kun nykyisen vasemmistojuridiikan tyyli jakaa päällekkäisiä ehdonalaisuuksia on mitätöinyt ehdollisen tuomion alkuperäisen idean jättää tuomittu vapaaksi koeajalle, tuomitun rangaistuksen ollessa valmiina hyllyllä odottamassa ensimmäistä virhettä... Moni tällähetkellä lainkuuliaista ja hyvinvoivaa elämää elävä voi kiittää siitä takavuosien "julmia" tuomareita. "Demokraattisten lakimiesten" jälkeen kaikki on ollut toisin.

Nuorten maahanmuuttajien kohdalla tämä oikeuslaitoksen jähmeä ja hidas toiminta vaikuttaa vieläkin tuhoisammin. Lähiöjengin rikollisilla öykkäreillä on varsin suuri arvovalta itseään nuorempien maahanmuuttajataustaisten keskuudessa, ja heitä apinoidaan. Kun jengi-"gansta" tekee mitä tahtoo, eikä hänelle koskaan käy mitään, hän näyttäytyy kakaroille kaikkivoipana ja ihailtavana hahmona, jonkalainen jokainen pikkunilkki haluaa olla.

Maahanmuuttajien kotikulttuuritkin sisältävät sivistyneisiin oloihin ja oikeusvaltioihin soveltumattomia käyttäytymismalleja, ja mm. naisten esineellistämistä, mutta näiden kulttuurien alkuperäisillä alueilla on myös kehittynyt ainakin välttävästi toimivia yhteiskunnan puolustusmekanismeja, joilla po. koodivirheiden vaikutus lieventyy siedettäväksi. Esim. kaikkia naisia ei raiskata tai kivitetä, vaan joitain jää jäljelle lisääntymistarkoituksiin.

Jos jonkin yhteisön kollektiivinen henkinen sairaus menee liian pitkälle, yhteisön olemassaolo loppuu. Jos tämä joukko, klaani tai heimo, pysyttelee terveemmin elävien keskuudessa heitä riistäen, sairas meno voi jatkua periaatteessa loputtomiin. Kunnes jonkinlainen hylkimisreaktio herää emoväestössä?

Euroopan ja Suomen urbaani-nomadeilla ei ole heidän menttaliteetillaan ajattelevaa yhteiskuntaa ympärillään, vaan tapa- ja oikeuskulttuuri joka on kalibroitu aivan toisenluonteisille ihmisille. Esim. Englannin "bobby"-poliiseilla ei ollut normaalisti mitään ampuma-aseita mukanaan virantoimituksessaan vielä 1960-luvulla. Ei tarvittu.

Henkilöt, joiden sukuperinteet ovat mukautuneet oloihin joissa verikosto on maan tapa ja varkailta katkaistaan käsi tai kaula (toisella kerralla), tuntevat Euroopassa olevansa paikassa jossa kaikki on luvallista. Tätä tunnetta on ruokkinut tehokkaasti myös vasemmistoliberaali lehdistö ja mielipidevaikuttajien äänekäs lauma puolustamalla jokaista ei-eurooppalaista oli tämä sitten tappanut, raiskannut tai vain levittänyt HIViä.

"Muslimitaustaiselle" jokainen nainen, joka liikkuu ilman vartioivaa miestä, on sallittua riistaa. Kun hän näkee kavereidensa metsästävän näitä, jopa käsittämättömän nuoria, aivan julkisesti kenenkään paheksumatta, hän oppii että tämä on oikein.

Joissakin kulttuureissa nainen, joka on sallinut miehen puhua itselleen tai jopa hymyillyt hänelle, ei voi enää sanoa "ei". Mies on korkeampi olento. Jos hänen himonsa ovat heränneet, ja paikalla on naaras joka ei kuulu jonkin isomman pojan omaisuuteen, mies katsoo oikeudekseen toteuttaa impulssinsa. Erityisesti toiseen heimoon kuuluvia naisia voi takapajuisissa kulttuureissa kohdella aivan miten tahansa.

Takaisin Göteborgiin: Viisi somalia näkee kaksi vartioimatonta naista julkisella paikalla. Siis kaksi otettavissaolevaa sukupuolielintä.

Paitsi himoa, somalit tuntevat vihaa näitä toisrotuisia naisia kohtaan. Ne ovat kiihottavia, mutta kaikki heistä eivät anna somali-pojille. Tämä on verinen loukkaus muslimi-miestä kohtaan!!

Muslimi-mies nähdä suojaton naaras, olla väärä heimo. Muslimi-mies otta rautapamppu, löydä naaraita päähän. Otta naaras housut pois. Nylkyttää. Tulla kaveri ja tehdä sama. Ugalabugala! Greekah!! Olla toinenkin naaras. Umbaba ei jaksa nylkyttää. Umbaba otta tyhjä pullo, lyödä se rikki, saada terävä ase...




Valloitetun alueen naisten raiskaaminen kuuluu aggressiivisten ja sairaiden kulttuurien rutiineihin. Niillä osoitetaan omaa ylivoimaisuutta. Ne ovat maahantunkeutujille sekä päämäärä että keino.

Euroopan "maltillissa" moskeijoissa saarnaavat islamisti-imaamit todistelevat laumalleen: "Allah on antanut Euroopan oikeauskoisille! Allah on sokaissut eurooppalaiset niin etteivät he tee vastarintaa teille, vaan antavat oikeauskoisille kaiken mitä omistavat... Jihaad!! Jihaad!! -Verrta pakkiin!!"
Göteborgin raiskaajat olivat siis "islamilaisen vallankumouksen" asialla?




Entä miten viranomaisemme ja poliitikkomme ottavat huomioon nämä seikat?



Koulutusvideo suomalaisesta tapakulttuurista maahanmuuttajille:








maanantai 28. joulukuuta 2009

Umar Farouk Abdulmutallab



Uskonnollinen mallioppilas päätyi itsemurhapommittajaksi, mutta sai vain housunsa tuleen. Suunniteltu joukkomurha ja terroriteko hyytyi tragikomediaksi nigerilaisen pankkiirinpojan Umar Farouk Abdulmutallabin tyrittyä pomminsa sytyttämisen Atlantia ylittäneessä reittikoneessa. Siis onni onnettomuudessa.



Tämän täytyy olla taas sellainen *yksittäistapaus-jota-ei-voi-yleistää*?? On silkkaa ennakkoluuloa, että pankkiirien pojat olisivat erityisen taipuvaisia terroritekoihin. Älkäämme siis olko suvaitsemattomia, vaan etsikäämme onnettoman amatööriterroristin taustasta jokin muu terrorismi-taipumusta tukeva seikka. Mikä se sitten lieneekin.


sunnuntai 27. joulukuuta 2009

Monikulttuuri propagandistien moraalista: "Viharikos" olikin huijausta.



Professori töhri itse autonsa rasistisilla iskulauseilla.

Nykyaikana on vakiintunut tavaksi, että koululaiset joutuvat toistuvasti tuhlaamaan aikaansa erilaisiin poliittisiin herätyskokouksiin, joiden tärkein tehtävä on pakko-tuputtaa vallitsevaa ideologiaa: "Multikulturalismia" ja samalla leimata pahoiksi ja ajastaan jälkeenjääneiksi ne, joilla on vielä järkeä ja kritiikkiä. Sosiaalipsykologian opettaja Kerri Dunn oli yksi tälläisen trenditietoisuuden levittäjiä. Oli, kunnes mokasi.

Kuvassa puolueettoman tiedonjakajan kutsumuksensa unohtanut Kerri pitää riipaisevan dundeellista puhetta "rasismia", "ennakkoluuloja" -ja mitä niitä vielä olikaan- vastaan. Oppilaat läpsyttävät käsiään, ja oppilaiden vanhemmat pyyhkivät salaa kyyneliään takapenkeissä: "Kylläpä hän puhui niin kauniisti..." Valitettavasti, vai onko se niin valitettavaa?, koko oikeamielisyyttä, suvaitsevaisuutta ja moraalista ylemmyyttä huokuva tilaisuus perustui valheelle.

Tässä Kerri Dunnin puhe:
" Thank you so very much. Thank you, um, and thank you so much for being here.

Um, I don’t have anything prepared so what I say is probably (inaudible)

I don’t have anything prepared so what I, what I’ll probably wind up saying will be sort of disconnected, although all of the thoughts that I have are true to my heart.
I spoke today at the faculty meeting and, um, mentioned that I was scared but that I felt very proud and somewhat empowered by knowing that the people at that meeting were standing beside me. And I can’t tell you how it makes me feel to look out into the sea of you and know that you are here to support me and rather the larger issues of civil rights and equality for men, women, people of color, um, people of all sexual orientations ,um, etc. Um…

(Applause)
There were, there are a couple things I wanted to touch on because I think that, um, this whole thing kind of started, and snow balled, and how I wound up in the midst of it is really just basically a lark. Um, I read about the cross burning, and I read about the uh word nigger being written on calendars and I was appalled. I just couldn’t believe in 2004 this was happening. As a psychologist I teach on a regular basis about the nature of prejudice. And we talk about how prejudice nowadays is supposed to be modern, and covert, and based on ignorance, and stereotyping. And I thought these acts aren’t ignorant. This isn’t the result of some covert thought. This was a well planned out act of terrorism.

(Applause)
And I don’t believe for one second it was one person. I think that there’s a group here, a small group, but I do believe that there is a group here that perpetuates this in all different kinds of ways.

(inaudible from crowd)
And I think if you confronted those people they would deny it because they’re cowards.

(Applause)
They are not looking for open dialogue. They are not looking for discussing whether the word nigger is an appropriate word to use with people of color. They’re sneaking around at nighttime writin’ this shit on walls.

(Applause)
So as I said at the faculty meeting and as I’ve said before I think that calling these acts acts of ignorance is a dangerous misnomer.

(Applause)
What I do think is that (inaudible) the espousal of a certain ideology and being in a free country I certainly believe these people have a right to their ideology, but we have a right to ours as well.

(Applause)
And what I did that pissed people off so much and made them ruin my beautiful 1992 beater Honda Civic was that I said let’s get together and say our ideology is more popular than yours.

(Applause)
Diversity is more popular than segregation. Love is more popular than hate.

(Applause)
That’s what I did to wind up in as much trouble as I wound up in. The other thing that I, I also wanted to address, um, was in my class when I talked to people about – what are you gonna do, I said, I kept saying what are you gonna do, these are your friends under attack, these are my friends under attack, these are your colleagues, these are your peers, you’re my students who are being attacked. What are we gonna to do?

Many people responded with, well you know Professor Dunn, we’ve always been taught that we should be racially blind, and that by not paying attention to it and not calling attention to differences we would minimize them. You know, that’s a beautiful, beautiful, explanation - or should I say, um… all right, piece of shit-

(Applause)
It has absolutely no substance and no utility in society wherein we are founded on diversity. The Statue of Liberty stands every day of all of our lives theoretically welcoming people to this land to become part of us. So to say that we should act like we’re color blind I really believe is an excuse. I believe it’s an excuse to remain lazy, it’s an excuse to turn your head. And it’s an excuse to allow these idiots to continue with their agenda.

(Applause)
Last thing and I’ll shut up, for real, for a little while anyway-

(Crowd chants: “Don’t shut up;” applause)
Thank you. Um, I want to address one last thing that I think it’s really important for us to pay attention to. Um, it also has come to my attention, you guys know I’m an attorney, that many many people don’t understand that the initial acts that took place on campus were not legally hate crimes. Whether you agree with that or not that’s something we deal with the legislature about.

But I heard people badmouthing the administration for not taking a more harsh stance against these acts when in fact there was nothing more that the administration could do. And what I want to say is from my position, and from the position of me feeling like a victim, I can’t say thank you enough to the administration. They have been there supportive of me…um, Pam Gann is here at a rally, as president of CMC. Torry Sun is here as well, and many many other administrators are here, and I have to say they’re doing not just what they have to do administratively, but they’re doing what they should be doing as human beings. And I think the message –

(Applause)
I think that the message that we need to take from this is that social change comes about on different levels and through different means. Some ways social change takes place is in the box office, um, is in the voting office, when you vote. Other ways- maybe it takes place in the box office, um, it definitely changes our attitudes.

Um, it takes place on individual levels, it takes place on group levels, but it’s, for things like this, when these events that were going on were beyond the reach of the police, but they were offensive and terrorizing to our friends, us individually, um our peers, our colleagues, the action that need to take place is exactly what you are doing right here.

And I just, you know, I want to end this by saying as a group, we stand here, and we say we’re pro-diversity and anti-hate (applause) and that the people who espouse these hateful ideologies, really, I said earlier today should go underground What I meant is that they should go to hell.
[End of Recording]




Tässä opiskelijat kiljuvat ja heiluttavat kylttejä. Tämä toiminta antaa todellakin vahvan tunteen, että on parempi ihminen. Moni tulee po. tapaisesta herätyskokouksesta kotiin voipuneena mutta ah-niin-onnellisena: "Sieluni on pelastettu!" "Olen vähentänyt perimääni valkoisen miehen syntitaakkaa...!" Varsin huvittavaa, ellei sillä olisi vakavia yhteiskunnallisia seurauksia.



Monikultturista euforiaa kesti aikansa. Sitten kupla puhkesi:

"Hate Crime Fraud"

"Tämä kaikki tapahtui Kaliforniassa, rauhallisella ja viihtyisällä seudulla 30 mailia itään Los Angelesista. Claremont Colleges on viiden yksityisen oppilaitoksen ryhmä, joilla jokaisella on omat campuksensa, joiden elämä ei ole koskaan kiinnittänyt naapuruston negatiivista huomiota. 9. maaliskuuta 2004 tämä idylli särkyi: Raportoitiin häiriöstä, joka oli "vicious hate crime" ja "ensimmäinen rotuvihan ilmaus Claremont Collegesin historian aikana".

"Viha-rikos" järkytti seudun asukkaita, ja päätyi Los Angelesin ympäristön lehtien etusivujen uutiseksi, sekä huomioitiin valtakunnallisestikin. Kaikki viisi collegea olivat hallintokunnan määräyksestä kiinni seuraavan päivän, maaliskuun 10., jolloin järjestettiin puhetilaisuuksia ja kokouksia "vihan" vastustamiseksi ja tuen ilmaisemikseksi Claremont-Mc-Kennan collegen lesbolaiselle sosiaalipsykologian professorille Kerri Dunnille, joka oli joutunut tämän viha-teon uhriksi. Aikaisemmin katolilainen professori Dunn oli äskettäin kääntynyt juutalaisuuteen.



Professori Dunnin kertoman mukaan hän oli 9.3. kello kahdeksan aikaan illalla palaamassa autolleen pidettyään puheen eräässä tilaisuudessa, kun hän huomasi autonsa tuulilasin olevan rikki. Myös renkaat oli tyhjennetty ja auton kyljet koristeltu rasistisilla haukkumasanoilla: "Nigger-Lover, kike, whore,shut up!" ja "Bitch". Nämä oli maalattu suurilla mustilla kirjaimilla auton molempiin kylkiin, kattoon ja konepeltiinkin. Keskenjäänyt hakaristikin löytyi po. koristelusta.



"Kun ensimmäisen kerran lähestyin autoa, en tiennyt mitä oli todella tapahtunut.En hetkeen käsittänyt hyökkäyksen koko laajuutta",sanoi Professori Kerri Dunn."Kun katselin autoa ja näin nämä sanat, lamaannuin jollakin tavalla", hän lisää.

Tapaus aiheutti erittäin jyrkän reaktion campuksen homo- ja lesbo-ryhmissä, ja collegen hallinnon ja tiedekuntien homoseksuaalien keskuudessa. Edusmies D’ror Chankin-Gould sanoi "ettei hyökkäys tullut hänelle yllätyksenä." Hän näki tapahtuneen osana yleismaailmallista antisemitismin nousua: "Me olemme täällä sanoaksemme, että olemme peloissamme",sanoi Chankin-Gould. "Swastika ja rikotut lasit herättävät juutalaisissa vahvoja muistoja."

Tänään (18.3.004) Claremontin poliisi-departementti kuten myös FBI ovat raportoineet, että niin kutsuttu viha-rikos olikin tosiasiassa professori Kerri Dunnin itsensä järjestämä lasvastus (hoax). Kaksi toisistaan riippumatonta todistajaa on ilmoittanut, että he näkivät professori Dunnin itse vandalisoivan autoaan. On myös selvinnyt, että professori Dunnilla on aiempi rikoshistoria.

Dunnin asuessa Lincolnissa Nebrascassa hänelle kertyi aresteja myymälävarkauksista, varastettuun tavaraan kajoamisesta, poliisiviranomaisen käskyn noudattamatta-jättämisestä, ilman voimassaolevaa lupaa ajamisesta, valheellisen lausunnon esittämisestä oikeudessa, ja muista rikoksista.

Tuntuuko tämä modus operandi jotenkin tutulta? "He ovat terroristeja!",professori Dunn sanoi ennen kiinnijäämistään mahdollisista syyllisistä. Muistammehan kahden MOSSADin agentin tulleen pidätetyiksi Mexicon parlamenttirakennuksessa räjähteitä hallussaan 10.10. 2001?"

Ernesto Cienfuegos

Kirjoittaja on La Voz de Aztlanin toimittaja, ja edustaa USA:n mexikolaisperäisen kansanosan radikaalia siipeä.
E.C:n kirjoitus englanninkielisenä



On se hienoa, että "monikulttuuriset" USA:n latinot osaavat -ja saavat!- piruilla noille tekopyhille suvaitsevaisuus-hörhöille. Ihan mieltä lämmittää Erneston tekstin lukeminen.

Toisaalta: Eiväthän mexikolaiset ole "monikulttuurisia". Heillä on ihan oma kulttuuri, jota he arvostavat sekä kotonaan että USA:ssa. Mexikolainen nimittäin tietää, että ihmis-yksilö ilman oman identiteetin ja perinnön arvostamista on kurja raukka, joka lopulta ei osaa huolehtia edes itsestään.
VIVA MEXICO! VIVA ZAPATA!!

Toivottavasti me suomalaiset säästymme koululaisille "moni"kulttuuri-potaskaa jauhavilta itsensä tärkeiksi tekeviltä jesuiittamaisen-rehellisiltä maailmanparantaja-ämmiltä? Niin, taitaa olla turha toivo??





Riiipaisevaa potaskan jauhamista. Ethän Sinä vain kuuntele sellaista?


Poliisin arkistokuva "viharikos"-lavastaja Kerri Dunnista.


Huijattuja opiskelijoita "tuomitsemassa rasismia".

An education in hate

Arjen turvallisuutta, Osa 1: Denver



Mediassa ja poliittisten puliveivareiden puheissa saattaa nykyisin esiintyä käsite "arjen turvallisuus". Toki po. ammattilässyttäjät valitsevat turva-uhat omien kriteeriensä mukaisesti, tukemaan heidän kultaiselta 60-luvulta periytyviä harhakuvitelmiaan, joiden alkuperä on joko marxilaisuudessa, LSD:ssä, tai molemmissa. Seuraavassa otamme esimerkkejä todellisista turvallisuutta uhkaavista ilmiöistä nykypäivän maailmassa. Olkaa hyvät:



Tapaus 1: Denver, USA


From left, Allen Ford and Torrence McCall. Denver Police say they have arrested 32 people, part of a sweep to end a four-month spree of racially motivated assaults and robberies in downtown Denver. (Denver Police Department)


Kuvassa esiintyvät hemmot sisältyvät Denverin poliisin pidättämään 32:n rodullisesti motivoituneen rikollisen joukkoon. Tämä rasistinen väkivaltajengi terrorisoi Denverin keskustaa nelisen kuukautta. Sitten poliisi heitti poliittisen korrektiuden syrjään ja kävi ongelmaan käsiksi.

Rikokset tapahtuivat pääosin kesällä 2009, ja kohdistuivat valkoihoisiin miehiin, myös latino-taustaisiin. Uhreja uhkailtiin, pahoinpideltiin ja heiltä anastettiin rahaa, kännyköitä tms. mukanapidettävää arvotavaraa. Rikosketju muistuttaa somalinuorten vastaavaa toimintaa taannoin Helsingissä.

http://www.denverpost.com/ci_13837397

http://bitterqueen.typepad.com/friends_of_ours/2009/11/weekly-gang-roundup-2.html

Kannattaa painaa tarkkaan mieleen rikosten tekotapa: Jengi pyrkii yllättäen ympäröimään uhrinsa. Sitten alkaa uhkailu ja pahoinpitely. HUOMATKAA: Näissä rasistisissa rikoksissa uhri voidaan pahoinpidellä myös silloin kun hän on luovuttanut omaisuutensa suosiolla. Ne vihaa valkoista t. vaaleaa ihonväriä.

Tuomalla lukijan tietoon näitä ilmiöitä emme halua edistää vihaa ketään kohtaan ulkonäön tms. perusteella, vaan estää vahinkojen tapahtumista. Siksi määrättyihin törkeisiin ja väkivaltaisiin tekoihin toistuvasti syyllistyvien ryhmien tuntomerkkien salailu on vastuutonta ja vaarallista. Huomautamme: Ei rikokselta välttyminen lisää "rasismia" vaan sen uhriksi joutuminen, ja uhrin eräänlainen heitteillejättö yhteiskunnan ja median toimesta kun tekijäksi paljastuu "rikastaja" l. kultamuna.

Suomessa katurikollisuudessa tapahtui selvä määrällinen lisäys ja väkivaltaisuuden koveneminen 1. Neuvostoliiton hajottua ja sikäläisten päästessä vapaasti ulkomaille, ja 2. kun maahanmuutto Suomeen kasvoi eksoottisista maista. Saimme siten meikäläisiä oloja paljon kovemmissa ympäristöissä kehittyneen rikollisen tapakulttuurin yllättäen omalle maaperällemme.

Älkää syyllistäkö noita piruparkoja, jotka eivät muuta osaa kuin ärhennellä väkivaltaisesti. Syyllistäkää *hyysäreitä*, joiden päätöksellä tämä ilmiö on nyt Suomessa.


Klikkaa kuvaa ja ihaile näitä kaunokaisia. Päivän nauruelämys?




http://www.denverpost.com/news/ci_13859327





R.I.P. Pohjois-Amerikan Yhdysvallat

Syntyi heinäkuun 4. 1776.

Kuoli marraskuun 4. 2008, itsemurha
.











Haluammeko tätä myös Suomeen? Hupsista: Sehän on jo meillä!



.